logo letsgrow studio
Studio za poslovno savjetovanje i osobni razvoj by TAMARA PERUŠIĆ

10 osnovnih alata virtualnog asistenta

Biznis

Donosim vam 10 osnovnih alata virtualnog asistenta koje svakodnevno koriste u radu sa klijentima.

1. Komunikacijski alati

Postoje mnogi komunikacijski alati i njihova uporaba ovisi o specifičnim potrebama vas ili vaših klijenata. Niže vam donosim popis najčešće korištenih alata.

Slack –> Za komunikaciju i suradnju u stvarnom vremenu s klijentima i članovima tima.

Microsoft Teams ili Zoom –> Za video konferencije, sastanke i dijeljenje zaslona.

Skype ili Whatsapp –> Za izravnu razmjenu poruka, glasovne i video pozive.

2. Upravljanje zadacima i projektima

Postoji velik broj alata specijaliziranih za upravljanje zadacima i projektima. Neke od njih obradila sam detaljnije u članku koji sam pisala za portal za poduzetnice.

Trello –> Za organiziranje zadataka, projekata i suradnju na popisima obaveza.

Asana –> Za praćenje projekata, rokova i dodjele zadataka.

Monday.com –> svestrani alat za upravljanje projektima za planiranje i praćenje zadataka.

3. Praćenje vremena i produktivnosti

Praćenje vremena i praćenje produktivnosti pružaju dragocjene uvide u vaše radne navike, pomažu vam da donosite informirane odluke, poboljšavate učinkovitost i pridonosite uravnoteženijem i uspješnijem radnom životu.

Clockify ili Toggl –> Za praćenje vremena provedenog na raznim zadacima i projektima.

RescueTime –> Za praćenje i poboljšanje vaše produktivnosti praćenjem korištenja računala.

4. Pohrana u oblaku i dijeljenje datoteka

Google Drive ili Dropbox –> Za sigurno pohranjivanje i dijeljenje dokumenata, datoteka i resursa.

5. Virtualni sastanci i webinari

Zoom ili Google Meet–> Za održavanje virtualnih sastanaka, webinara i online treninga.

6. Upravljanje lozinkama

LastPass ili 1Password –> Za sigurno pohranjivanje i upravljanje lozinkama za različite račune.

7. Upravljanje e-poštom

Gmail ili Outlook –> Za učinkovitu komunikaciju i organizaciju putem e-pošte.

8. Upravljanje društvenim medijima

Hootsuite ili Buffer –> Za planiranje i upravljanje objavama na društvenim mrežama na više platformi.

9. Unos i organiziranje informacija

Evernote ili Google keep –> Za unos i organiziranje bilješki, ideja i važnih informacija.

10. Izrada računa

e-Računi ili Solo i drugi –> Za izradu računa.

Trebate li virtualnog asistenta kojem ćete delegirati svoje zadatke? Obratite mi se s povjerenjem.

Podijelite članak