logo letsgrow studio
Studio za poslovno savjetovanje i osobni razvoj by TAMARA PERUŠIĆ

20 ideja za marketing malih poduzeća

Biznis

,

Savjeti

U današnjem konkurentnom poslovnom okruženju, efikasan marketing je ključan za uspjeh malih poduzeća. Bez obzira na vaš budžet, postoje brojne strategije koje možete koristiti za povećanje vidljivosti vašeg brenda, angažiranje publike i povećanje prodaje.

Evo 20 ideja koje vam mogu pomoći da poboljšate vašu vidljivost:

  1. Koristite platforme društvenih mreža za povezivanje s potencijalnim kupcima.
  2. Ponudite posebne promocije ili popuste novim kupcima.
  3. Napravite program preporuke za poticanje marketinga od usta do usta.
  4. Organizirajte događaje ili radionice kako biste predstavili svoje proizvode ili usluge.
  5. Surađujte s drugim malim poduzećima za unakrsnu promociju.
  6. Napravite program vjernosti za nagrađivanje stalnih kupaca.
  7. Koristite marketing e-poštom (newsletter) kako biste kupce informirali i angažirali.
  8. Ponudite personalizirana korisnička iskustva kako biste se istaknuli od konkurencije.
  9. Iskoristite optimizaciju za tražilice (SEO) kako biste poboljšali svoju online vidljivost.
  10. Posjećujte sajmove ili konferencije specifične za industriju kako biste se povezali s potencijalnim kupcima.
  11. Ponudite besplatne konzultacije ili demonstracije kako biste privukli nove kupce.
  12. Udružite se s lokalnim dobrotvornim ili neprofitnim organizacijama kako biste vratili svojoj zajednici.
  13. Stvorite privlačan sadržaj, kao što su postovi na blogu ili videozapisi, kako biste privukli i angažirali kupce.
  14. Investirajte u plaćeno oglašavanje, kao što su Google Ads ili Facebook Ads.
  15. Koristite recenzije kupaca i izjave kako biste izgradili povjerenje potencijalnih kupaca.
  16. Ponudite jedinstveni prodajni prijedlog (USP) kako biste se razlikovali od konkurenata.
  17. Koristite ciljane marketinške kampanje kako biste dosegnuli određene demografske skupine.
  18. Stvorite partnerstva s influencerima ili blogerima u svojoj industriji.
  19. Posjećujte događaje umrežavanja kako biste se povezali s drugim vlasnicima malih tvrtki.
  20. Iskoristite povratne informacije kupaca kako biste poboljšali svoje proizvode ili usluge.

Podijelite članak