Poslovi organizacije
Poslovi organizacije koji podrazumijevaju organiziranost i produktivnost na poslu mogu vam pomoći da ostanete usredotočeni i dovršite zadatke na vrijeme.
Stručnjak za organiziranje i produktivnost je specijalizirani virtualni asistent koji vam može pomoći u postizanju vaših kratkoročnih ciljeva i pružiti vam alate i znanje potrebno za dugoročni uspjeh. Mogu vam ponuditi pomoć, tako što ću razložiti komplicirane zadatke koji vas preplavljuju, upravljati vašim vremenom, organizirati vaš radni prostor i postaviti sustave koji će vam pomoći da budete produktivniji i eliminirate smetnje.
Što dobivate od delegiranja poslova organizacije?
- Štedite vrijeme, energiju i novac
- Preuzimate kontrolu nad svojim vremenom
- Usredotočite se na prave stvari – kako biste mogli raditi pametnije, učiniti više i zaraditi više novca
- Radite na zadacima i aktivnostima u kojima ste vi najbolji
Poslovi koje mi možete delegirati:
- organizacija dokumentacije i papirologije
- organizacija sastanaka i poslovnih događaja
- usmena i pismena korespondencija
- izrada i slanje ponuda, ugovora, upita, računa i drugih dokumenata
- priprema i izrada prezentacija, brošura, prospekata, upitnika
- istraživanje određene teme, alata
- pomoć kod zapošljavanja novih djelatnika (izrada i objava oglasa za posao, komunikacija sa kandidatima, organiziranje razgovora sa kandidatima)
- drugi ponavljajući zadaci koji vam oduzimaju mnogo vremena
Cijena: 20 €/ sat
Minimalni angažman: 5 sati mjesečno
Paket od 10 i više sati rada mjesečno uz 10% popusta
Vodim evidenciju sati koje sam provela na projektu kroz alat “Clockify”. Upisujem i naplaćujem isključivo sate kada sam radila na ugovorenim poslovima.
Napomena: ako neki svakodnevni zadaci nisu obuhvaćeni popisom, nikakav problem. Zakažite sastanak sa mnom i zajedno ćemo proći sve detalje i vidjeti na koji način vam mogu pomoći.
Što možete očekivati od mene?
- stručnost
- organiziranost
- iskustvo
- poštivanje dogovora
- dobre komunikacijske vještine
- fleksibilnost za rad na više zadataka
- inuitivnost
- ugodna osobnost
Primjer – Studija slučaja
Osoba A poduzetnik je 6 godina, po struci farmaceut i njegov biznis ima potencijal za rast. Želi pokrenuti vlastitu uslugu koja pomaže farmaceutima u pronalaženju posla, kao i podizanju svijesti o mogućnostima daljnje obuke.
Problem : Nema vremena za rad na rastu biznisa. Kao i mnogi vlasnici malih biznisa, prije nego što je zatražio pomoć stručnjaka za organiziranje i produktivnost, Osoba A se našla u poziciji da želi proširiti svoje poslovanje, ali je bio ograničen jer jednostavno nije imao vremena posvetiti se rastu. Pokretanje web stranice i poslovni razvoj bila su dva područja na kojima je želio raditi, međutim ponavljajući, ali važni poslovi oduzimali su mu mnogo vremena.
Rješenje: Nakon što je odlučio zaposliti stručnjaka za organiziranje i produktivnost, polako su gradili odnos povjerenja i prepuštao je sve više svakodnevnih poslova kao što su izrada ponuda, računa, istraživanje online alata za web stranicu i pripremu raznih dokumenata. Delegiranjem ponavljajućih zadataka, oslobodio si je vrijeme za rad na rastu biznisa.
Pročitajte na mom blogu zašto je pospremanje važno za poslovni uspjeh.