logo letsgrow studio
Studio za poslovno savjetovanje i osobni razvoj by TAMARA PERUŠIĆ

Kreiranje i upravljanje društvenim medijima

Biznis

Živimo u digitalnom dobu gdje su društveni mediji postali integralni dio naših života. Osim što ih koriste pojedinci za povezivanje s prijateljima i obitelji, tu su i tvrtke svih veličina koje ih koriste za promociju svojih proizvoda i usluga, izgradnju brenda i interakciju s klijentima.

Ukoliko za potrebe vaše tvrtke imate potrebu za kreiranjem i upravljanjem profila na društvenim medijima, a ne znate od kuda krenuti, ovaj vodič bi vam mogao pomoći.

1. Odaberite platforme

Prvi korak je odabrati platforme društvenih medija koje odgovaraju vašim potrebama. Koje će to biti platforme, ovisi o vašim ciljevima, publici i budžetu. Neke od najpopularnijih platformi su Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i YouTube.

2. Kreirajte profil

Nakon što ste odabrali platforme, potrebno je stvoriti profil za svaku od njih. Profil bi trebao uključivati sve relevantne informacije o vašem poduzeću, kao što su ime, logotip, opis djelatnosti i kontakt podaci.

3. Razradite strategiju

Prije nego što krenete s objavljivanjem sadržaja, preporučljivo je razviti strategiju za svoje društvene medije. To je plan koji će vam pomoći da postignete svoje ciljeve i ostanete dosljedni u svojim aktivnostima. Ovaj plan možete voditi u xls tablici ili nekom alatu poput Notion-a. Ovdje bilježite aktivnosti koje provodite na pojedinoj platformi. Bilježite status (npr. novo, u tijeku, zakazano, objavljeno), naziv aktivnosti, datum, platforme na kojima objavljujete, kampanje na koje se odnosi, hastagovi i slično.

4. Kreirajte i objavite sadržaj

Kako bi doprijeli do ciljane publike, potrebno je kreirati i objavljivati relevantan sadržaj. Sadržaj bi trebao biti informativan, zabavan i koristan za vašu publiku.

5. Interakcija s publikom

Osim kreiranja kvalitetnog sadržaja, potrebno je komunicirati sa svojom publikom, odgovarati na komentare i poruke to sudjelovati u razgovorima.

6. Pratite rezultate

Potrebno je pratiti rezultate svojih aktivnosti na društvenim medijima kako bi uočili što funkcionira, a što ne. To je dobar putokaz za prilagodbu svoje strategije ukoliko ona nije zadovoljavajuća.

Važne napomene

Da bi bili uspješni na društvenim medijima, evo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći:

  • Budite dosljedni u svojim aktivnostima.
  • Koristite visokokvalitetne slike i videozapise.
  • Koristite hashtagove.
  • Oglašavajte se na društvenim medijima.
  • Pratite trendove.

Ovi poslovi zahtjevaju određeni angažman i dosljednost. Ukoliko nemate vremena za bavljenje društvenim medijima, ovaj posao možete delegirati virtualnim asistentima.

Podijelite članak