Koji su sve poslovi upravljanja licencama?
Ako ste IT firma koja treba pomoć u procesu upravljanja licencama, možda vam mogu pomoći.
Kao virtualni asistent odrađujem partner management i back-office poslove koji uključuju slijedeće zadatke:
1. Upravljanje dokumentacijom i organizacijom
Vodim detaljnu evidenciju svih licenci i povezanih informacija koje uključuje datume isteka, uvjete obnove licenci i sve ugovorne obveze. Ukoliko nemate alat za praćenje licence, mogu stvoriti sustavnu bazu podataka za lakše snalaženje.
2. Slanje podsjetnika klijentima za obnovu licenci
Podrazumijeva postavljanje sustava obavijesti kako bi osigurali da se licence obnavljaju na vrijeme. Ukoliko nemate alat za praćenje licence, to možemo učiniti putem kalendarskih podsjetnika ili alata za upravljanje zadacima.
3. Revidiranje licenci
Povremeno provođenje revizije kako bi osigurali usklađenost sa licenčnim ugovorima. Primjer takve provjere je odgovara li broj licenci u upotrebi broju kupljenih licenci.
4. Komuniciranje s dobavljačima
Komuniciram s dobavljačima kada treba nabaviti dodatne licence, obnoviti postojeće ili u slučaju da postoje neki problemi s licencama. Po potrebi mogu pregovarati o uvjetima i odredbama.
5. Optimizacija troškova
To podrazumijeva prepoznavanje prilika za optimizaciju troškova, a može uključivati identificiranje neiskorištenih licenci ili istraživanje isplativijih opcija licenciranja.
6. Nabava licenci
Kada su potrebne nove licence, mogu istražiti i preporučiti najprikladnije opcije ovisno o potrebama poduzeća.
7. Izvještavanje i analitika
Podrazumijeva generiranje izvještaja o korištenju licence, troškovima i usklađenosti. Ovi podaci mogu pomoći u donošenju odluka i budućem planiranju.
8. Podrška korisnicima
Pomaganje korisnicima u razumijevanju i poštivanju licenčnih ugovora.
9. Provođenje kompletnog procesa nabave u slučaju preprodaje licenci
Uključuje kreiranje ponude za klijente, slanje potvrde narudžbe, naručivanje od dobavljača, kreiranje primke, izrada i slanje dostavnice zajedno sa naručenim licencama, te isporuka računa za uslugu.
Zašto izabrati mene?
- Formalno IT obrazovanje
- 24 godine rada u IT segmentu pretežito na poslovima upravljanja projektima, procesima i ljudima
- Iskustvo rada kao virtualni asistent na poslovima upravljanja IT licencama
- Izvrsne organizacijske vještine i vještine upravljanja vremenom
- Proaktivna i pouzdana
- Snažne komunikacijske vještine i profesionalizam
- Svakom zadatku pristupam sa punom pažnjom
- Cijena 25 €/ sat
- Minimalni mjesečni paket 10 sati rada