logo letsgrow studio
Studio za poslovno savjetovanje i osobni razvoj by TAMARA PERUŠIĆ

Strategija za poslovni rast

Savjeti

Temeljna strategija za poslovni rast je stvoriti oduševljene obožavatelje od naših kupaca – jer zadovoljni kupci će nekada otići, a oduševljeni obožavatelji će ostati. Ovu strategiju treba primjeniti i na vlastiti tim, partnere u distribuciji i trgovce.

Pretvaranje timova, distributera, trgovaca i kupaca u oduševljene obožavatelje uključuje stvaranje iznimnih iskustava i izgradnju snažnih odnosa sa svakom skupinom. Evo nekoliko strategija za svaku kategoriju:

Timovi

Razvijanje oduševljene kulture počinje od vrha. Svi zaposleni bi trebali biti oduševljeni firmom, radom sa vlasnikom i glavnim vodstvom. Zaposlenici trebaju imati sve alate koji su im potrebni za uspjeh i dobar život. Prilikom zapošljavanja potrebno je odabrati talente koji su usklađeni s temeljnim vrijednostima biznisa i vlasnika i zatim kontinuirano ulagati u njihov razvoj.

Savjeti

  • Njegujte pozitivno radno okruženje koje cijeni i priznaje doprinose zaposlenika.
  • Potaknite otvorenu komunikaciju i omogućite zaposlenicima povratne informacije i prijedloge.
  • Uložite u razvoj i rast zaposlenika kroz obuku i mogućnosti napredovanja u karijeri.
  • Slavite timska postignuća i prepoznajte pojedinačne i timske uspjehe.
  • Osnažite zaposlenike dajući im autonomiju i ovlasti donošenja odluka u njihovim ulogama.

Distributeri

Trebamo se pobrinuti da naši partneri u distribuciji vole nas i naše proizvode/usluge, jer su oni ti koji se bore za nas. Mogu nas učiniti stvarno uspješnima, ili bi nas mogli stvarno povrijediti. To je zaista važan odnos.

Savjeti:

  • Osigurajte jasne komunikacijske kanale i podršku distributerima za rješavanje njihovih pitanja i nedoumica.
  • Ponudite poticaje i nagrade za postizanje prodajnih ciljeva i pružanje izvrsne usluge.
  • Osigurajte sveobuhvatnu obuku o proizvodima i marketinške materijale kako biste pomogli distributerima da učinkovito promoviraju i prodaju vaše proizvode.
  • Surađujte s distributerima kako biste razvili zajedničke marketinške kampanje ili inicijative za povećanje vidljivosti marke i prodaje.
  • Redovito procjenjujte i poboljšavajte podršku i resurse koji se pružaju distributerima kako bi poboljšali svoje iskustvo.

Trgovci

Kad bismo imali tog prodavača u distribucijskoj mreži koji nas voli, to bi se prenijelo i na trgovca. To također znači pružanje velike podrške našim trgovcima i da uvijek imaju dovoljne zalihe naših proizvoda.

Savjeti:

  • Izgradite čvrste odnose s trgovcima pružanjem izvrsne korisničke usluge i podrške.
  • Ponudite konkurentne cijene, fleksibilne uvjete plaćanja i atraktivne poticaje za trgovce da imaju želju promovirati vaše proizvode.
  • Pružite sveobuhvatne informacije o proizvodu, obuku i materijale na prodajnom mjestu kako biste trgovcima pomogli da učinkovito izlože i prodaju vaše proizvode.
  • Surađujte s trgovcima na malo na vizualnom izgledu i plasmanu proizvoda kako biste povećali vidljivost i potaknuli prodaju.
  • Redovito komunicirajte s trgovcima kako biste razumjeli njihove potrebe i odmah riješili sve nedoumice.

Kupci

Tony Robbins kaže: “zaljubite se u svoje kupce, a ne u svoj proizvod“. Istražujte tko su vaši kupci, zašto kupuju vaš proizvod i usavršavajte ga da ispunite njihove potrebame. Također se usredotočite na izgradnju svog brenda – pakiranje, marketing i oglašavanje.

Savjeti:

  • Ponudite proizvode i usluge visoke kvalitete koji premašuju očekivanja kupaca.
  • Pružite iznimnu korisničku uslugu i brze odgovore na upite ili probleme.
  • Personalizirajte korisničko iskustvo na način da razumijete njihove preferencije i nudite prilagođene preporuke.
  • Implementirajte programe lojalnosti ili poticaje za nagrađivanje lojalnosti kupaca i poticanje ponovne kupnje.
  • Tražite povratne informacije od kupaca i aktivno rješavajte njihove prijedloge ili nedoumice kako biste kontinuirano poboljšavali svoje iskustvo.

U svim tim odnosima ključni su: izgradnja povjerenja, isporuka vrijednosti i kontinuirano premašivanje očekivanja. Usredotočujući se na iznimna iskustva, otvorenu komunikaciju i kontinuirano poboljšanje; timove, distributere, trgovce i kupce možete pretvoriti u vaše oduševljene obožavatelje koji su entuzijastični zagovornici vaše marke i proizvoda.

Pročitajte više o radu na vlastitom biznisu.

Podijelite članak